Ahad, 29 Mei 2016

Tigerus Cendawan Susu Harimau (CSH) vs Ubatan Moden



Hai pembaca-pembacaku sekalian.. 

Kali ini kita akan buat sedikit perbandingan la mengenai Tigerus Cendawan Susu Harimau ni dengan Ubatan Moden yang terdapat dipasaran sekarang ni... 

Ubatan moden memang tak asing lagi didalam dunia perubatan pada masa kini kan? Mana tak nya, kalau anda semua sakit je mesti pergi hospital atau klinik.. Lepas check2 kalau sakit mesti doktor atau pergawai perubatan akan preskripsikan anda dengan ubat-ubat moden yang rata-ratanya mengandungi bahan kimia... BAHAYA ! Bahan kimia memang akan ada kesan sampingan.. 

Ubatan moden ni juga tidak boleh diambil dalam kadar yang lebih daripada dos yang ditetapkan oleh doktor atau pegawai perubatan atau ahli farmasi.. Ubatan moden yang digunakan untuk merawat penyakit seperti darah tinggi atau kencing manis selalunya perlu diambil secara berterusan... Kiranya hidup anda seperti bergantung kepada ubat tersebut.. Sebab kalau anda berhenti makan ubat tersebut penyakit tu akan datang balik..Perlu diingatkan bahawa pengambilan ubatan moden dalam jangka masa yang panjang akan mendatangkan kesan bahaya kepada organ-organ didalam badan kita terutamanya buah pinggang.

Ubatan moden juga rata-ratanya menjejaskan sistem imunisasi badan anda.. Mungkin juga boleh melemahkan sistem imunisasi badan... Lagi satu, ubat-ubat moden ni juga dicipta khas untuk merawat satu jenis penyakit sahaja.. Sebab tu kalau anda ke klinik atau hospital ketika anda demam atau batuk, anda mesti akan diprekripsikan dengan pelbagai jenis ubat untuk merawat penyakit tersebut.. Ubatan moden juga rata-ratanya tidak akan merawat penyakit pada puncanya, tetapi hanya menghentikan sakit tersebut sahaja.. 

Jadi lebih baik lah kalau anda pilih untuk menggunakan Tigerus Cendawan Susu Harimau untuk merawat penyakit anda tu .... Baru lah selamat... Boleh tengok dekat jadual perbandingan kat bawah ni untuk mengetahui apa kelebihan atau kebaikan cendawan susu harimau ni berbanding ubatan moden.. 




Cendawan susu harimau ni boleh menjadi makanan tambahan anda ataupun supplement anda kerana sifatnya yang semulajadi.. Jadi bebas dari bahan kimia ye... Dekat Ligno Biotech Sdn. Bhd. cendawan susu harimau ni ditanam secara kultivasi tanpa menggunakan sebarang bahan kimia ye.. Ye betul tu tiada campuran bahan kimia.. memang 100% asli cendawan susu harimau... Pure punya!!.

Disebabkan  cendawan ni memang semulajadi, jadi tiada sebarang kesan sampingan yang direkod setakat ini... Dan bila anda dah sihat.. X perlu lah makan cendawan ni lagi... Boleh je kalau anda nak makan sebagai tonik harian untuk menguatkan badan dan meningkatkan stamina badan anda.. Tiada masalah pon kalau anda nak mengamalkannya setiap hari..

Setakat ini sahaja lah.. Kalau ada sebarang pertanyaan boleh layari website kami www.tigerus.com.my atau facebook kami di https://www.facebook.com/tigerusTMM/ ataupon IG kami www.instagram.com/dr.tigermilk ... See ya !

1 ulasan:

  1. kalau Ada Kebutuhan Supplier Cendawan Susu Harimau , Silakan contact saya di +6285776000887 or +6282123116886

    If You Have any inquiry about Cendawan Susu Harimau , please do not hesitate to contact me , my mobile number is +6285776000887 or +6282123116886

    Best Regards,
    Santo

    BalasPadam