Rabu, 1 Jun 2016

Testimoni : Kesihatan Paru-paru dan Sistem Pernafasan (Part 2)

Mari kita sambung testimoni-testimoni pengguna terhadap kehebatan produk TMM ni terhadap masalah paru-paru dan sistem pernafasan..


Testimoni seterusnya daripada Cik Ng berumur 30 tahun berasal dari Kedah... Cik Ng ni dah lama mengalami masalah resdung dan alahan pada habuk ... Disebabkan ni juga lah dia senang diserang sakit demam selsema pada setiap bulan..

Ini disebabkan oleh sistem imunisasi badan dia yang lemah dan menjadi alah pada habuk.. jadi dengan adanya Tigerus Cendawan Susu Harimau ni, sistem imunisasi badan Cik Ng telah dikuatkan semula... Kan CSH ni ada fungsi sebagai imuno-modulasi yang boleh membawa perubahan pada sistem imunisasi badan kita..




Testimoni seterusnya datang daripada Puan Chia, anaknya Chia yang berumur 2 tahun menderita masalah batuk dan selsema yang kerap kali berlaku... Selama 2 tahun dah adik Chia menderita masalah ini... Biasala budak mesti tak nak makan ubat moden kan ? sebab rasanya yang pahit.... 

Jadi Pn Chia juga telah memilih langkah yang bijak dengan memberikan anaknya itu Tigerus CSH.. Pn Chia mencampurkan CSH ni kedalam minuman anaknya atau air suam ... Respon daripada Pn Chia ialah sakit anaknya berkurangan dan telah mula pulih hanya selepas 3 hari sahaja... 



Seterusnya pula testimoni dari adik Cheah yang mengalami masalah lelah/asma semenjak berumur 5 tahun lagi.. Dia akan diserang asma ni sekurang-kurangnya sekali sebulan dan akan jadi lebih terukkalau jerebu... Kesian kan?? 

Tetapi lepas dia cuba guna Tigerus CSH dalam masa 6 bulan, dia tak lagi diserang asma dan dia kembali aktif seperti kanak-kanak lain.. Yeay!


Jadi anda yang kat luar sana tu kalau nak anak-anak anda yang sakit dan sembuh boleh lah bagi mereka makan Tigerus CSH ni.. lagipun sekarang ni Ligno Biotech dah perkenalkan produk baru untuk kanak-kanak iaitu Tiggy Cocoa Tablet (gula-gula kunyah cendawan susu harimau berperisa coklat)... Mesti budak-budak suka kan kalau gula-gula?? Lagi2 kalau perisa coklat.. Nyumm nyumm nyumm... Yang sihat pon boleh makan! Jangan risau sebab CSH tidak ada sebarang kesan sampingan kalau mengambilnya... Ni boleh dijadikan supplemen tambahan untuk anak-anak anda.. Tiggy Cocoa ni juga ada campuran kolostrum dan DHA yang boleh menguatkan sistem imunisasi anak-anak anda.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan