Ahad, 5 Jun 2016

Testimoni : Kesihatan sendi tulang

Hi pembaca-pembaca yang awesome!

Kali ni kita akan sambung lagi dengan testimoni pengguna mengenai cendawan susu harimau ini.. Tetapi kali ini lebih fokus pada kesihatan sendi tulang lah... Maksudnya kehebatan cendawan susu harimau ini terhadap kesihatan sendi tulang..

Selalunya sakit sendi tulang ini sering dikaitkan dengan;

- kecederaan atau penyakit
- faktor umur (radang sendi pada warga emas)
- arthritis (sakit atau kejang pada otot) yang disebabkan oleh demam denggi atau chikungunya

Testimoni pertama dari Pn Xu yang berumur 58 tahun yang telah mengalami masalah athritis selama 3 tahun... Sebelu diperkenalkan kepada cendawan susu harimau, Pn Xu mendapat rawatan daripada ubat-ubatan moden.. Ubatan moden yang Pn Xu gunakan sebelum ni mengandungi steroid dan telah memberi kesan sampingan kepadanya iaitu bengkak pada bahagian kakinya..

Selepas diperkenalkan pada cendawan susu harimau, Pn Xu mengambilnya selama 2 bulan dan hasilnya dia tidak lagi mengalami bengkak pada kakinya tidak lagi mengalami sakit-sakit sendi.. Hasil pemeriksaan kesihatan dengan Dr nya juga menunjukkan pengurangan indeks atritis..





Yang berikutnya adalah testimoni daripada En Omar yang berumur 62 tahun... Encik Omar menderita penyakit athritis rheumatoid (atritis yang berpanjangan dan menyebabkan sakit, bengkak dan juga kejang pada sendi), radang bronkial dan juga batuk kronik selama bertahun-tahun.. Selain itu dia juga mengalami masalah prostat yang membengkak..

Bila dia diperkenalkan kepada Tigerus Cendawan Susu Harimau ni, En Omar telah mengambil sebanyak 4 kapsul dalam masa sehari.. Banyak kan? Sebab En Omar mahu hasil yang cepat dan berkesan.. Tak bahaya ke ambil banyak2 dalam sehari??? Tak bahaya lah! sebab cendawan susu harimau ni bukannya ubat yang mengandungi bahan kimia, ianya merupakan herba... Jadi tiada kesan buruk atau kesan sampingan apabila mengambilnya dalam jumlah yang banyak..

Selepas sebulan pengambilan, En Omar merasai kesakitan sendi nya telah mula berkurangan... Inilah kali pertama En Omar berasa selesa dan mudah untuk bergerak selepas 40 tahun menderita sakit athritis..

Selain kesakitan pada sendi, En Omar juga turut merasakan bahawa batuk kronik yang dihidapinya juga telah berkurangan.. Bak kata orang putih "kill two birds with one stone".... Maknanya cendawan susu harimau ni memang berkesan!! Sakit sendi dan juga batuk En Omar telah berkurangan...

Selama ni, En Omar, menggunakan ubatan moden tetapi apakah hasilnya?? Xde hasil.. 40 tahun dia menderita disebabkan dua penyakit ini... Hebat kan Tigerus Cendawan susu harimau ni?? Dua-dua sekali penyakit En Omar telah berkurangan..

Selepas 3 bulan pengambilan Tigerus CSH, En Omar menjalani pemeriksaan rapi oleh doktor dan wow!, hasilnya menunjukkan tahap PSA (indeks BPH) telah dikurangkan dari 4.7 ke 2.3... Ni maksudnya kadar pembengkakan pada prostat En Omar berkurangan..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan